HSE- ja Q-politiikkamme luovat raamit periaatteille ja prosesseille, joilla johdamme päivittäista liiketoimintaamme. Jokainen Lindelainen on sekä henkilökohtaisesti että yhteisesti vastuussa siitä, että teemme asiat omien sääntöjemme mukaan ja vastaamme meille asetettuihin odotuksiin yrityksenä.
Turvallisuus, terveys ja ympäristö (HSE)
Yrityksemme haluaa välttää vahingoittamasta ihmisiä, yhteiskuntaa ja ympäristöä. Työkavereidemme, asiakkaidemme, liikekumppaneidemme ja niiden yhteisöjen terveys ja turvallisuus, jossa meillä on liiketoimintaa, on prioriteettina ykkössijalla.
"HSE-periaatteiden on heijastuttava toiminnassamme sataprosenttisesti ja koko ajan"...
... sekä Lindellä:
Yksi keskeisin asia visiossamme on estää kaikki työtapaturmat. Perusperiaatteenamme on, että kaikki työntekijämme
- saavat työskennellä turvallisella työpaikalla
- ymmärtävät ja noudattavat oikeita järjestelmiä, ohjeistuksia ja prosesseja, sekä työskentelevät sellaisessa organisaatiossa, jossa osoitetaan näkyvää johtamista ja annetaan tunnustusta oikeista toimintatavoista
...että sen ulkopuolella:
Vaadimme myös HSE-politiikan noudattamista kaikilta yhteistyökumppaneiltamme, urakoitsijoilta ja heidän työntekijöiltään.Laatu (Q)
Me teemme sen aina oikein, heti ensimmäisellä kerralla. Teemme jatkuvasti paremmin.
Laatu tarkoittaa virheettömien tuotteiden tuottamista ja palveluiden toimittamista. Laatu tarkoittaa myös prosesseja, joissa ei synny hukkaa ja liiketoimintaprosesseja, jotka mahdollistavat paremman ja nopeamman päätöksenteon.
Tunnemme, ymmärrämme ja täytämme asiakkaiden vaatimukset tehokkaasti. Asiakkaiden ääntä (Voice of the Customer) kuunnellaan jatkuvasti, ja nämä vaatimukset muunnetaan mitattaviksi määreiksi, joita asiakkaamme pitävät erittäin tärkeinä.
Mittamme näkyvästi laatusuoritustemme riittävyyttä ja tehokkuutta asiakkaisiin verrattuna ja pyrimme jatkuvasti kehittymään.
Tunnemme asiakkaidemme nykyiset tarpeet ja muodostamme niistä kriittisiä asiakastavoitteita.
Prosessit ja menettelyt ovat olemassa asiakkaiden äänen sekä liiketoimintaprosessien suorituskyvyn keräämiseksi. Vertailemme niitä määritelläksemme nykyisten prosessien kyvykkyyden.